We are family! (???VA???)

Ibland undrar jag verkligen om jag och min bror är släkt. Kan det inte vara så att jag är adopterad?? Snälla??

Orsaker: Inte är väl jag så här dum??

Geografi var nog inte hans starka ämnet i skolan.
Inne på Versallies i Paris står han vid ett fönster, när jag kommer fram till honom säger han *Kolla man kan se Themsen härifrån!* 
hmm... och jag som alltid har trott att Themsen ligger i London... Sen dess när vi har frågat brorsan om vägvisning går vi mot det motsatta hållet han pekar åt och förvånantsvärt nog kommer vi rätt.

Gåtor kanske inte heller är hans starka sida...
*haha Sarah i vilket land sjunger de om de fattiga?? *
^Vet inte^(stor skeptism)
*haha i Singapore!!*
Han asgarvade och jag länmade rummet...och tänk att han kom på det alldeles själv.

Sportintresserad är han inte heller.
*Inte visste jag att Kina var bra på sport, jag trodde att de bara var bra på schack*
^Va vadådå??^
*Ja ni veet, Kinaschack!*

Sen kommer de riktigt dåliga.
*Nä nu ska jag gå och göra en nalle!*
^En nalle??^
*JA! En Nalle Pooh!*
Traskar lite glatt mot toan...
(Ni vet Nalle Puh, Winnie the Pooh)

Det senaste tillskottet är nog Carlsbergreklamen... Ni vet där de säger ...But we do do Carlsberg light...
Det är det dära do do som får honom att börja asgarva något så otroligt. Om ni inte fattar så kan ni kalla er själva lyckliga.

Undrar vad som kommer bli av honom i framtiden, man blir lite orolig ibland.

Jag längtar till att skolan ska börja igen...










Rättstavning

Rättstavning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0