16 timmars flyg/ Its good to be back again?

Honey! Im home!!
Tillbaka igen till tysta Eskilstuna. Inga ungar som skriker, inga bilar som tutar, ingen mobil som ringer, ingen katt som jamar mitt i natten, ingen tupp som börjar gola klockan 1 på natten och sedan varje heltimme, ingen aircon som susar och framförallt inget folk! Shit vad dött det är i Eskilstuna, var är alla?? Det börjar kännas som jag är i dödmansland...

Får ta reda vad som har hänt imorrn för just nu är jag för trött. Att sitta på ett flyg i först 3 timmar sedan driva runt på en flygplats i 3 timmar och sedan på ett nytt flyg i 10 timmar är ingen höjdare. Även om jag sov 99% av tiden är jag ändå helt slut och kan inte vänta tills jag ligger i min egen säng...mmm min säng...zzzzzzzzzzzz

Kommit fram till att jag och brorsan måste lära oss tagalog (filippinska). Vi kunde juh inte sitta och komentera folk på flyget till Arlanda, alla förstod juh svenska! heheh gissa vad vi gjorde när vi hade tråkigt i Filippinerna... very funny!

näpp ska sova nnu i min säng för första gången på 4 veckor :D mmm min säng zzzzzzzzzz...



Rättstavning

Rättstavning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0