Spanska Föhoppningar

Nu måste jag erkänna att jag har kommit till det stadiet i livet då min musiksmak behöver seriös hjälp. Varför undrar ni säkert?? JO DET SKA JAG SÄGA ER! Eller rättare sagt skriva er!... Eller nej det blev också fel! Det ska jag rättare skrivet skriva er! hehe tillbaka till ämnet... 

Jag har börjat lyssna på Slagsmålsklubben Och för er som inte vet vilka det är så är det en grupp som enbart spelar syntmusik eller rättare sagt (SKIT! SKRIVET MENAR JAG!) låtar gjorda på syntar. heheh har till och med en favoritlåt! Spanska Förhopnningar!


//www.myspace.com/slagsmalsklubben

...Se vad som händer när man gör en 6 timmars bilresa, ens iPod har inga batterier och allt som finns i musikform är brorsans mp3...

Rättstavning
Postat av: Maria

Dem har jag hört tidigare... förvisso känns det litet speciellt i den stund då man tänker efter och inser att allt är hopmojsat med tangenter, but vad tusan??

Kraftwerk är det man ska lyssna på, om någon skum musik.

2008-07-18 @ 10:35:58
URL: http://mariahh.blogg.se/

Rättstavning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0