Vi ses om ett tag

Har nu spenderat 5minuter av mitt liv till att torka min brorsas kallingar med hårtorken... Det är samma brorsa som tror att Schweiz är huvudstaden i Österrike! heheh vad ska man säga?? Hoppas att vi inte är släkt?!  Tråkigt nog så tror jag att vi är lika idiotiska båda två för vi båda gjorde en Supermanpose häromdagen när det blåste som värst samtidigt utan att vi sa nåt til varandra heheh tjejen framför oss gav oss en liten *OMG FREAKS!* blick heheh

Nää nu till nått lite tråkigare och orsaken till varför jag skriver detta inlägg.  Jag åker bort imorrn som de flesta av er säkert redan vet, men tänkte att skulle skriva det här så alla vet så ingen undrar vart jag har tagit vägen om ni inte hör av mig.  heheh Ska till Filippinerna i 4veckor så är då inte hemma igen förän i juli nångång. heheh 4veckor med släkten XD blir säkert kul då alla är ungefär lika galna som min brorsa och mig. heheh stackars de som måste stå ut med oss.

menmen måste dra och packa klart nu, åker imorrnbitti.

Hejsvejs hoppas ni får ett bra sommarlov!!
/Sarah en av de 7 heheh

Rättstavning
Postat av: Maria

en av de sju indeed ;) ha det så underbart! älski

2008-06-12 @ 01:24:11
URL: http://mariahh.blogg.se/

Rättstavning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0