En dag med städandet....

Ok... Jag gick och la mig, hade nån sjuk dröm där det enda jag kommer ihåg är att jag städade mitt rum, vaknade nyss tänkte "fan va skönt, nu är mitt rum redan städat så då slipper jag göra det idag" .       !Men icke då!     När jag öppnar ögonen är mitt rum lika stökigt som när jag gick och la mig!! Jag måste altså städa mitt rum idag... men vänta!! Det betyder att jag får städa mitt rum två gånger idag eftersom första gången inte fick något resultat!! Fasen också!!  Varför kan inte drömmar bli verklighet ibland??

Rättstavning
Postat av: Jeanette

åh.. fan, jag behöver städa mitt rum men jag säger som dig, ibland kan det va skönt om drömmar gick i uppfyllelse. DOH

2008-05-25 @ 09:58:29
URL: http://www.JeanetteNilsson.blogg.se

Rättstavning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0